Info

doodle-1

Project

Quardin, vertegenwoordigd door Fariesh Abdoelrahman, is een organisatie die zich richt op talentontwikkeling en sociaal maatschappelijk ondernemen voor jongeren. Quardin zocht naar een persoonlijk en meedenkend bureau om de uitstraling van Quardin online te vertegenwoordigen. Daarnaast zochten ze naar een manier om de producten en diensten aantrekkelijk aan te bieden.

Middels een contentstrategie is professioneel video- en fotomateriaal gemaakt, dat op de website terugkomt en de waarden en uitstraling van Quardin uitstraalt. Daarnaast zijn met behulp van een plugin de diensten op de website uitvergroot en gecategoriseerd. Ook is er veel tijd besteed aan de interactiemogelijkheden, zoals formulieren en effecten om de website speelser te maken en te voldoen aan de huisstijl.

doodle-1

Productpagina

De productpagina bestaat uit informatie die de bezoeker moet meetrekken in de bekende online trechter van ‘zien’ naar ‘denken’ en ‘doen’. Het doel is om gebruikers een formulier te laten invullen.

doodle-2

Categorisatie en filtering

Voor de producten en/of diensten is een aparte plugin gebruikt, om zowel sortering als filtering te kunnen doen. De producten en/of diensten worden weergegeven in verschillende categorieen die qua styling overeenkomen met de huisstijl van Quardin. Bovendien is het doel om de bezoeker zo snel en makkelijk mogelijk naar een productpagina te leiden en vanuit daar hen te overtuigen een dienst af te sluiten.

doodle-2

Huisstijl

Er werd veel waarde gehecht aan de professionele uitstraling en kleurkenmerken. Daarom is professioneel beeldmateriaal gebruikt om dit te verwezenlijken. Daarnaast is er gebruik gemaakt van een vastgesteld kleurenpallet die de verscheidenheid en diversiteit moet aantonen.

Indien gewenst zorgen wij ook voor de hosting van uw website 🙂

De eerste domeinnaam registreert u gratis bij ons.