Groei snel en zie meetbare resultaten met Google Ads

Digitale advertenties zijn complexer geworden dan ooit tevoren. Door termen als PPC, CPA, VTR, statistieken en benchmarks verliest men soms de focus. Onze digitale strategen en planners zorgen ervoor dat acties perfect aansluiten op uw bedrijfsdoelen en dat de uitkomst van uw investering loont en bovendien meetbaar is.

Zoekwoordadvertenties zijn een van de meest efficiënte manieren om uw merk of boodschap voor een publiek te krijgen. Bij zoekwoordadvertenties hoeft u niet naar een doelgroep te zoeken – de doelgroep zoekt naar uw content. Of u nu nieuwe doelgroepen wilt bereiken of conversieratio’s wilt verhogen, zoekwoordadvertenties kunnen al deze gewenste resultaten opleveren.

Snelle groei

Zonder heel veel ingrijpende aanpassingen snelle groei in verkeer en conversie.

De juiste doelgroep

Door de mogelijkheden van targeting binnen het advertentienetwerk spreekt u altijd de juiste doelgroep aan.

Meetbare resultaten

De resultaten kunt u altijd bijhouden in een dashboard om zo snel aanpassingen te doen waar nodig.

Snelle groei

Adverteren op zoekwoorden kan uw omzet op de meest kosteneffectieve en snelste manier mogelijk verhogen. De advertenties verschijnen alleen bij relevante zoekresultaten op zoekmachines en afgezien van de balans tussen kosten en conversie, kunt u al een toename van het verkeer ervaren in de eerste week van uw campagne. 

Altijd de juiste doelgroep

Zoekwoordreclame is hypergericht. U kunt uw doelgroep eenvoudig verfijnen. Met demografische targeting kunt u doelgroepen filteren op basis van leeftijd, geslacht, locatie of zelfs het type apparaat dat ze gebruiken. Met targeting kunt u ook doelgroepen bereiken die uw producten hebben gekocht of interesse hebben getoond in uw website en / of producten.

Remarketing- of retargeting-campagnes kunnen worden gebruikt om gebruikers te targeten die eerder uw website hebben bezocht. Targeting op doelgroepen die vergelijkbaar zijn met uw remarketingdoelgroepen, is ook een andere effectieve targetingstrategie.

Meetbare resultaten

De koopintentie is meestal hoog bij PPC-bezoekers; het gemiddelde succespercentage in het zoeknetwerk van Google Ads is 2,70% (bron). Advertenties zijn ook goed voor meer dan de helft van de klikken op de eerste pagina van de zoekresultatenpagina.

Naarmate de tijd vordert, verandert het zoeklandschap. Meerdere advertentievarianten moeten worden getest om de best presterende advertentieteksten en extensies te blijven tonen aan zoekers. Om de werkelijke waarde van de zoekmachines en hun nieuwste functionaliteiten te benutten, voeren we uitgebreid testen van advertentie-extensies uit.

Indien gewenst zorgen wij ook voor de hosting van uw website 🙂

De eerste domeinnaam registreert u gratis bij ons.

Case Studies