Boeken
Handboek Online Redactie
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast.
Google Marketing
Dit boek legt duidelijk uit hoe Google werkt en wat u zelf kunt doen om sneller gevonden te worden. Er wordt onderscheid gemaakt tussen het optimaliseren van de website om hoger te eindigen in de lijst van zoekresultaten (zoekmachineoptimalisatie of SEO) en betaalbare marketingmogelijkheden als Google AdWords (zoekmachinemarketing of SEM). Een van mijn persoonlijke favorieten.
Good To Great
Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie van de afgelopen decennia. Inmiddels geldt ook de Nederlandstalige editie als een klassieker. Geeft voornamelijk context over marketing.
Scoren met Google AdWords
Dit boek leert u stap voor stap alles wat u moet weten om zelf met Google AdWords aan de slag te gaan. Aan de hand van instructies en schermvoorbeelden leert u hoe u een maximaal resultaat kunt behalen door middel van meting en optimalisatie van uw campagne. U krijgt aan het einde van elk hoofdstuk concrete taken mee, zodat u precies weet wat u te wachten staat